donderdag 31 januari 2008

manga


manga is heel leuk om tetekenen

voral die geke geziechten maar ook leuk om telezzen ik houw van manga

want ik wil zelf manga stripen tekenen en willen jullie teken tips stuur dan een

bericht naar mijn site manga is super cool.

2 opmerkingen:

Appeltjesgroen~ zei

Hallo coolcat

weet jij wat copyright schending is?
Vast niet aangezien jij mijn tekening als voorbeeld heb gebruikt.

vind t niet erg maar VRAAG er om!

lesley zei

hey appeltjegroen
vind je het erg als ik hem nateken
het is namelijk een vetcoole tekening
kun je me misschien leren hoe manga te tekenen
ik wil me er in specialiseren ('t lukt alleen niet zo goed)