vrijdag 1 februari 2008

krokusvakantie


vandaag is het vakantie en dan mag margot komen slapen.

we gaan ook op de wii en naar wijnegemschopinscenter.

natuurlijk heb ik ook nog tijd om aan mijn blog tewerken.maar na een week moeten we al trug naar school saai hoor.maar zover zijn wenog niet het begint nog maar pas.

VAKANTIE YES HOERA

donderdag 31 januari 2008

de toekomst


als ik later groot ben wil ik 3 kinderen 1meisje en 2 jongens.

van werk wil ik kleuterleidster worden want dan kunen mijn kinderen daar ook zitten.

ik wil ook ineen groote villa wonen met een groot zwembad een bubelbad,sauna en een jeguar als auto.ik ga mijn kinderen eerste jongens sean en toon en het mijn meisje sanne of loec ik weet het nog niet.dat word mijn droom toekomst en die van jullie.

manga


manga is heel leuk om tetekenen

voral die geke geziechten maar ook leuk om telezzen ik houw van manga

want ik wil zelf manga stripen tekenen en willen jullie teken tips stuur dan een

bericht naar mijn site manga is super cool.

muziek


ik houw voor al van avril lavinge ik vind die roze loec haar wel goed staan en haar zangtalent is natuurlijk ook heel goed.tokio hotel vind margot heel goed voor al bill maar ik vind tom veel knaper ze zijn zo populair door hun haar denk ik maar avril lavinge is nog altijt de beste wie vinden jullie de beste sruur het vooral door.

moppen


1 het is wit en staat in de hoek.

een gestrafte koelkast.

2 wat is het toppunt van geduld.

een vis op de muur tekenen en wachten tot hij weg zwemt.

3 wat is het toppunt van nieuwsierigheid.

door een sleutelgat van een glazedeur kijken

4 wat is het toppunt van pijn .

van de trap valen zonder pijn.

shauni vermeir

ik ben shauni ver meir en ben 14 jaar ik zit in 2b en mijn beste vrienden zijn margot eveliene wietse lynn kely gwen en laura mijn leivelings muziek en zangeres is avril lavinge ik heb ook veel hobby's turnen zwemmen jutsu gidsen en twierling ik heb ook nog een kleine zus van 11jaar mijn lievelings vak op school is PO,TO,MO en turnen margot en ik maken elke dag wel iers mee zoals die keer dat ik wietse en eveliene naar het bos gingen haden we een heel plein met hutjes gezien en het was daar echt pike donker zo eng en we hadden gekraak gehoord dus zijn we in de hutjes geweest en we zagen een stoel met een touw voor op te hangen zo friekieals je meer wild weten kom dan op mijn sate.