donderdag 31 januari 2008

de toekomst


als ik later groot ben wil ik 3 kinderen 1meisje en 2 jongens.

van werk wil ik kleuterleidster worden want dan kunen mijn kinderen daar ook zitten.

ik wil ook ineen groote villa wonen met een groot zwembad een bubelbad,sauna en een jeguar als auto.ik ga mijn kinderen eerste jongens sean en toon en het mijn meisje sanne of loec ik weet het nog niet.dat word mijn droom toekomst en die van jullie.

Geen opmerkingen: