vrijdag 1 februari 2008

krokusvakantie


vandaag is het vakantie en dan mag margot komen slapen.

we gaan ook op de wii en naar wijnegemschopinscenter.

natuurlijk heb ik ook nog tijd om aan mijn blog tewerken.maar na een week moeten we al trug naar school saai hoor.maar zover zijn wenog niet het begint nog maar pas.

VAKANTIE YES HOERA